Op vakantie gaan een goed idee?

Voor de kerst kreeg ik van mijn man een weekje vakantie naar een Landal Greenparks huisje. Wat een tof idee. Ik wist net een paar weken dat ik zwanger was en keek er enorm naar uit om nog even voor de kleine geboren zou worden er nog even tussenuit te gaan met het gezin.

Deze zwangerschap loopt niet zoals mijn vorige zwangerschap, een zwangerschap waarin ik alles kon blijven doen. Deze keer krijg ik de kwaaltjes van 2 zwangerschappen in 1 ofzo na mijn idee. Doordat ik mij niet zo goed voel hebben wij er echt nog wel even over nagedacht om de vakantie te cancellen. Gelukkig heb ik de knoop doorgehakt om gewoon te gaan. Van thuis zitten word het ook niet beter als je weet en ziet wat er allemaal moet gebeuren en in het vakantiehuisje kan ik ook veel liggen/ontspannen/slapen en dan kunnen mijn man en dochter de hort op als het niet gaat. Wij dachten er goed aan te doen om aan het begin van mijn verlof periode eventjes weg te gaan. Ik zit al even in de ziektewet maar dat wist ik toen nog niet dat wij deze vakantie boekte.

Inmiddels zijn wij op vakantie geweest en liep het zoals gewoonlijk (elke vakantie is er wat) niet zoals verwacht/gehoopt.

Wat er precies gebeurde lezen jullie snel!

Zijn jullie (hoog)zwanger nog op vakantie gegaan? Hoe beviel dat?

IMG_0423.jpg

Plaats een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑